Niet tevreden

Home / Niet tevreden

Medisch Punt

Klachten

Klachtenregeling KNGF
U mag ervan uitgaan dat elke fysiotherapeut het vak fysiotherapie zo goed mogelijk uitoefent. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop uw fysiotherapeut met u omgaat, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of contact op te nemen met de praktijk waar deze werkt. Als u zich daar zekerder bij voelt, kunt u een bekende uit uw familie- of vriendenkring vragen hierbij aanwezig te zijn. Ook kunt u via het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF) een bemiddelingsgesprek aanvragen. Levert een bemiddeling niet het gewenste resultaat op of ziet u op tegen de confrontatie met uw fysiotherapeut, dan kunt u ook het Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) inschakelen. Voor het IKG bij u in de regio kunt u terecht bij het Landelijk Informatiepunt voor Patiënten.

Heeft u toch nog vragen naar aanleiding van deze informatie?

Belt u dan gerust met de praktijk van Medisch Punt via 020 – 330 87 57.
Ook kunt u ons een e-mail sturen via info@medischpunt.nl of door gebruik te maken van ons formulier via de pagina Contact in het menu.